هیدروپارسEn

حضور گروه صنعتی هیدوپارس در سومین مگاپروژه دنیا

+4
گروه صنعتی هیدروپارس با استفاده از توان متخصصان فنی خود توانست با طراحی و ساخت بخشی از سومین مگاپروژه 2020 دنیا در بخش انرژی حضور پیدا کند.

پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس از سوی نهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران به عنوان پروژه برتر کشور معرفی و در میان چهار نامزد نهایی مگاپروژه بخش انرژی جایزه جهانی در سال2020 معرفی گردد. این پالایشگاه امکان تولید گاز صنعتی به میزان 2 میلیارد فوت مکعب در روز دارا می باشد. به گفته مدیر عامل پالایشگاه بیدبلند در طول ۳۶ ماه ۱۵ هزار نفر مشغول به کار بوده اند و در زمان بهره برداری از طرح بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر در این پالایشگاه مشغول به کار خواهند شد.

تیم مهندسی مجموعه هیدروپارس با اشاره به طراحی و ساخت پروژه پکیج های فرایندی و تزریق مورد نیاز پالایشگاه در 90 روز کاری بیان کردند: فرآیند تزریق مواد شیمیایی به تزریق ماده شیمیایی خاص با دبی، فشار و میزان مشخص به جریان یا مخزن برای انجام فرآیندهای خاص اطلاق می شود در صنعت نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد. .

اخبار هیدروپارس

گروه صنعتی هیدروپارس در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

گروه صنعتی هیدروپارس در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

28 ارديبهشت 1402

گروه صنعتی هیدروپارس تولیدکننده تسهیلات سرچاهی نفت و گاز، پکیج‌های فرآیندی وسیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، با افتخار میزبان شما عزیزان در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، سالن 40A