هیدروپارسEn

ثبت گروه صنعتی هیدروپارس به عنوان اولین تولیدکننده ی میکسرهای دینامیک و استاتیک در وندور لیست شرکت های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

+3

 

گروه صنعتی هیدروپارس در راستای تامین نیازهای صنایع داخلی و کاهش هزینه ها با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، با بهره گیری از مهندسین توانمند و مجرب آن شرکت اقدام به طراحی و ساخت میکسرهای دینامیک و استاتیک نموده است.

میکسرهای دینامیک یا میکسرهای الکتریکال عمودی به منظور اختلاط مواد شیمیایی به صورت پیوسته در صنایع مختلفی مورد استفاده  قرارمی گیرند. انتخاب مناسب پروانه (Rushton turbine ,Propeller, Turbine blade, Pitch blade, Hydrofoil,…) و تحلیل دقیق نیروهای وارد بر شفت منجربه عملکرد صحیح میکسرمی شود. گروه صنعتی هیدروپارس با بهره گیری از دانش فنی در زمینه ی  شبیه سازی جریان (CFD)، ساخت انواع میکسرهای دینامیک با ابعاد گوناگون را دارا می باشند.

میکسرهای استاتیک به منظور اختلاط سیال هایی با گرانروی و چگالی بالا، پراکنده کردن گاز در مایع و یا مایعات مخلوط نشدنی در خطوط انتقال مورد استفاده قرار می گیرند. میکسرهای استاتیک ما را بی نیاز از مخازن، همزن ها و قطعات محرک و متحرک میسازد. این میکسرها با بهره گیری از انرژی ورودی سیال بسیار موثر عمل می کنند. گروه صنعتی هیدروپارس با بهره گیری از تیم قوی مهندسی، ساخت انواع میکسرهای استاتیک متناسب با نوع فرآیند را دارا می باشد.

اخبار هیدروپارس

گروه صنعتی هیدروپارس در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

گروه صنعتی هیدروپارس در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

28 ارديبهشت 1402

گروه صنعتی هیدروپارس تولیدکننده تسهیلات سرچاهی نفت و گاز، پکیج‌های فرآیندی وسیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، با افتخار میزبان شما عزیزان در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، سالن 40A