هیدروپارسEn

ثبت گروه صنعتی هیدروپارس به عنوان تولیدکننده ی مخازن تحت فشار و ذخیره ی مواد شیمیایی در وندور لیست شرکت های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

+3

 

گروه صنعتی هیدروپارس با بهره گیری از مهندسین توانمند و مجرب و تیم ساخت کارآزموده ی آن شرکت اقدام به طراحی و ساخت مخازن تحت فشار و ذخیره ی مواد شیمیایی نموده است. این شرکت توانسته با بهره گیری از روش جوشکاری اتوماتیک در ساخت این تجهیزات مطابق استاندارهای لازم، به لیست سازندگان مورد تایید شرکت های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بپیوندد.

مخازن تحت فشار(storage tank) مخازن فلزی معمولاً استوانه‌ای یا کروی برای نگهداری یا انجام فرایندهای     شیمیایی مایعات یا گازها می‌باشند که توانایی مقاومت در برابر بارگذاری‌های مختلف (فشار داخلی، یا فشار خارجی و خلأ در داخل) را دارا می‌باشند. استاندارد اصلی برای طراحی این مخازن ASME Section VIII می‌باشد. کاربرد عمده این مخازن در صنایع نفت و گاز می‌باشد.

کاربرد مخازن تحت فشار :

مخازن تحت فشار در بسیاری صنایع کاربرد دارند؛ از موارد پر کاربرد می توان به برج های تقطیر، رآکتورها، پالایشگاه های نفت و … می توان اشاره کرد. همچنین از مخازن تحت فشار جهت ذخیره گازهای مایع شده مانند آمونیاک ، کلرین ، پروپان ، بوتان و LPG میتوان استفاده کرد.

اخبار هیدروپارس

گروه صنعتی هیدروپارس در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

گروه صنعتی هیدروپارس در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

28 ارديبهشت 1402

گروه صنعتی هیدروپارس تولیدکننده تسهیلات سرچاهی نفت و گاز، پکیج‌های فرآیندی وسیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، با افتخار میزبان شما عزیزان در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می‌باشد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، سالن 40A